heinäkuuta 22, 2017

Hei siellä!



TERVETULOA mukaan uunituoreeseen blogiini! Blogin nimeksi tuli Mamacitan matkassa, koska syksyllä aloitan oman Youtube kanavan, jonka nimi on Carita Mamacita (nimestä lisää myöhemmin).

Olen pitkään miettinyt oman blogin ja vlogin perustamista ja vaikka tietynlainen hitaus (hehee, kuulen kuinka mieheni nauraa nyt) on osa luonnettani, niin minua on estänyt toisenlainenkin asia. Minua on nimittäin jännittänyt antaa ääneni kuulua. Olen ollut suurimman osan elämääni ihminen, joka haluaa piiloutua muiden taakse ja olen uskonut, että minulla ei oikeastaan ole mitään merkittävää sanottavaa tai annettavaa tälle maailmalle.

Olen kantanut paljon häpeää ja huonoa itsetuntoa sisälläni. Reilut kymmenen vuotta sitten alkoi kuitenkin tapahtua jotain merkittävää. Sydämessäni ollut kipu alkoi tulla ulos... ja ihmeekseni sydämeni alkoi parantua. Ja kun sydämeni alkoi parantua, aloin kokea uudenlaista iloa elämästäni ja minusta itsestäni. Ja aloin uskoa siihen, että olen arvokas.

Kun huomasin kuinka elämäni muuttui kaiken tämän seurauksena, halusin rohkaista muitakin tyttöjä ja naisia näkemään kuinka ihania ja arvokkaita he ovat. Pääsin puhumaan asiasta kouluihin, seurakuntiin ja leireille. Olen vetänyt myös henkilökohtaista kehitystä tukevaa Shine -kurssia nuorille naisille ja tehnyt oman verkkokurssin.

Kolme vuotta sitten perustin Facebookiin yhteisön nimeltä Sinä olet kaunis (pääset sivulle tästä). Perustin sivun, koska kyllästyin mediasta (ja muualta) tuleviin negatiivisiin viesteihin, joita tytöt ja naiset kohtaavat päivittäin. Halusin liittyä niihin ääniin, jotka puolustavat jokaisen naisen oikeutta olla kotonaan omassa sielussaan ja vartalossaan ja iloita sydämestään siitä kuka on. Se on myös ajatus tämän blogin ja tulevan vlogin takana.

Tervetuloa siis lukemaan Mamacitan mietteitä ja kommentoimaan ja jakamaan sisältöä muillekin! Minut löytää Facebookista, Instagrammista ja Twitteristä ja syksyllä myös Youtubesta nimellä Carita Mamacita. Olen aika vihreä somen käyttäjä, joten olkaa kärsivällisiä kanssani. Mielelläni kuulen myös teidän ajatuksianne!

Kiitos, kun olet mukana!

Love, Carita

2 kommenttia:

  1. Jee Carita!!! Niin mahtavaa, oon super ylpee susta! Mä niin iloitsen sun äänestä, saakoon se todellaki kuulua ja vaikuttaa! You have what it takes! ❤️❤️❤️

    VastaaPoista